вівторок, 16 липня 2024 р.

У волонтерів немає канікул

 

На заняттях з Психосоціальна підтримка Товариства Червоного Хреста України - Закарпаття  до бібліотеки діти приходять залюбки. Адже ПСП  - це інструмент, який завдяки згуртованості учасників дозволяє відновити психоемоційний стан, почуття безпеки у важкі часи.

На заняттях «Хто я?», «Річка життя», «Книга про мене» діти вчилися визначати речі, які є для них важливими: події чи люди, місця чи предмети, надії чи мрії. Учасники заходів розмірковували, яку роль у житті вони відіграють, про своє життя – минуле, теперішнє чи майбутнє. Разом з працівниками бібліотеки створювали книгу, яку присвятили собі.

Волонтери допомагають діткам налагодити взаємодію в групі та вчать, як краще керувати своїми емоціями. Разом з волонтерами намагаємось створити дітям коло підтримки, адже вони – наша надія та майбутнє нації.

Разом до Перемоги!























Немає коментарів:

Дописати коментар

Здоров’я на часі

  10 жовтня – Всесвітній день психічного (ментального) здоров’я.   Ментальне здоров’я – це здоров’я нашого розуму. Так само, як ми піклуємос...