пʼятницю, 5 липня 2019 р.

Екологія твого міста.

  Я - Людина! Я - частина Природи.
Я отримую від неї світло, тепло, повітря, їжу, здоров'я, красу.
А що повертаю?
    

       Місто - це порівняно невелика територія, що являє собою відкриту екосистему, елементи якої тісно пов'язані між собою. Тому потрібно робити все для того, щоб воно було чистим, безпечним та комфортним середовищем для його мешканців.
    Про екологію нашого  міста говорили з бібліотекарем Надією Демидчук читачі нашої книгозбірні.  Як краще розділяти побутові відходи, чи треба відмовитись від поліетилену, як зберегти та примножити зелені насадження, про енергозбереження та інші екопитання нашого міста розглядали на екогодині. Також була проведена гра "Я роблю, я можу". На кінець дійшли висновку, що подолання екологічних проблем залежить від кожного із нас і вирішувати їх потрібно вже сьогодні.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Збережемо матінку Землю!

  На світ з’явилися, щоб жити ...