вівторок, 25 червня 2024 р.

Світ дитячих мрій Володимира Ладижця

 

Як завжди я щедро буду

Всім вам щастя дарувати…

100 років тому народився письменник Володимир Ладижець, котрий умів дивитися на світ щирими дитячими очима. Він був першим у нашому краї лауреатом найвищої нагороди в галузі літератури для дітей Державної премії ім. Лесі Українки. Про  скромного і завжди ввічливого митця розповіли бібліотекарі своїм користувачам на годині краєзнавства «Світ дитячих мрій Володимира Ладижця».

Діти дізналися багато цікавої інформації про поета Володимира Ладижця, з задоволенням познайомилися з виданнями, які є в нашій книгозбірні, читали його твори. А колективне декламування вірша «Ой болить у мене зуб…» зацікавило і тих хто його ще не читав, і тих, хто не знав, що автор цього віршика – В. Ладижець.

В його творах - цілий світ дитячих мрій, вражень, бажань, настроїв. Окремі твори В. Ладижця вважаються класикою української дитячої поезії та входять до шкільної програми.





















Немає коментарів:

Дописати коментар

Здоров’я на часі

  10 жовтня – Всесвітній день психічного (ментального) здоров’я.   Ментальне здоров’я – це здоров’я нашого розуму. Так само, як ми піклуємос...