четвер, 10 жовтня 2024 р.

Здоров’я на часі

 

10 жовтня – Всесвітній день психічного (ментального) здоров’я.  Ментальне здоров’я – це здоров’я нашого розуму. Так само, як ми піклуємося про своє тіло, важливо піклуватися про наші думки та почуття. У сучасному світі ми часто стикаємося із викликами, які можуть вплинути на наш настрій. Тому важливо розуміти, що переживати різні емоції – це нормально і необхідно. Потрібно знати, як можна допомогти собі, коли ти почуваєшся засмученим або напруженим.

Як турбуватися про себе й близьких, щоб попередити розвиток проблем з психічним здоров’ям, вчать маленьких користувачів бібліотеки волонтери ПСП на заняттях з елементами творчості.

Творчі вправи для дітей допомагають їм збалансувати свій емоційний стан, вчать працювати в команді, створюють безпечний простір.

Нехай цей день нагадує нам про важливість збереження внутрішнього спокою та психологічної підтримки. Бажаємо всім сил і ресурсів для подолання будь-яких труднощів.


















Немає коментарів:

Дописати коментар

Здоров’я на часі

  10 жовтня – Всесвітній день психічного (ментального) здоров’я.   Ментальне здоров’я – це здоров’я нашого розуму. Так само, як ми піклуємос...