четвер, 3 жовтня 2024 р.

Екскурсія до бібліотеки

  Похід до бібліотеки 2-А класу УПШ «Первоцвіт» (вчитель Шукаль Н.Я.) був справжнім святом відкриттів і радості. Після теплого привітання бібліотекарі розпочали розповідь про те, що таке бібліотека, її роль та основні правила поведінки, зокрема, як важливо поводитися з книгами бережно і шанобливо. Працівники продемонстрували дітям, які бувають різні книжки.
Потім малеча подивилася короткий мультфільм про бібліотеку, який закріпив їхні знання про те, як користуватися книгами та поводитися в бібліотеці. А ще працівники провели дітям не менш цікаву екскурсію.
Завершили нашу зустріч - грою.
Маленькі гості були дуже задоволені екскурсією та пообіцяли, що обов’язково прийдуть знову.













.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Здоров’я на часі

  10 жовтня – Всесвітній день психічного (ментального) здоров’я.   Ментальне здоров’я – це здоров’я нашого розуму. Так само, як ми піклуємос...