середа, 2 жовтня 2024 р.

Роки людині до лиця

      «Роки людині до лиця» – під таким гаслом пройшла зустріч на «Кавових діалогах» у бібліотеці, присвячена Дню людей поважного віку. Цей день – можливість нагадати про людський обов’язок бути турботливим і милосердним до найповажнішої частини суспільства.

На захід були запрошені волонтери Ужгородської міської організації ТЧХУ, які провели майстер-клас з надання першої допомоги та розповіли про товариство і функції Червоного Хреста.

Обслуговування користувачів поважного віку дуже важливе, адже ми допомагаємо таким людям перебороти почуття самотності, повертаємо їм віру в себе.

Працівники бібліотеки привітали присутніх і побажали миру, здоров’я, довголіття і віри в краще майбутнє.

Бібліотека є не тільки інформаційною, культурною та освітньою установою, а й вогнищем милосердя.

Цікавими і незабутніми стають такі зустрічі для людей старшого віку завдяки можливості поспілкуватися між собою.

























Немає коментарів:

Дописати коментар

Здоров’я на часі

  10 жовтня – Всесвітній день психічного (ментального) здоров’я.   Ментальне здоров’я – це здоров’я нашого розуму. Так само, як ми піклуємос...